Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

Cum sa atragi clientii in salonul tau cu ajutorul internetului si retelelor sociale

Autor: Ana Moraru

18.01.2022

Odată cu apariția internetului și a rețelelor de socializare comunicarea între oameni a devenit mult mai ușoară, creându-se un mediu rapid de comunicare și informare a clienților actuali și potențiali despre serviciile oferite. Generațiile noi se informează exclusiv pe internet prin intermendiul retelelor de socializare (vezi articolul dedicat). 

Încă nu crezi că internetul poate fi un aliat de nădejde în promovarea serviciilor pe care le oferi în salon? Iată mai jos căteva aspecte care te vor convinge ca acesta poate fi foarte prietenos și de un real ajutor în afacerea ta.

  1. Creeaza-ți o pagina profesionala pe retelele sociale (Facebook, Instagram, TikTok etc). Este important să ai pe rețelele de socializare, o pagina special dedicată salonului tău prin intermediul căreia să prezinți serviciile pe care le oferi. Recomandăm ca postările ce reflectă activitatea profesională să fie separate de cele legate de viața personală. În caz contrar, această acțiune va fi considerată ca o lipsă totală de profesionalism. Nu uita să păstrezi mereu activă această pagină, publicând în mod constant noutăți și aspecte pe care dorești să le promovezi.

  2. Postează cu regularitate poze cu lucrarile tale. Cere acordul clienților pentru a realiza poze, înainte și după, sau doar rezultatul final, pentru a le încărca pe pagina special creată a salonului. Cea mai buna reclamă ti-o fac clienții tăi multumiți.

  3. Postează poze si videouri cu serviiciile care le oferi. Realizează scurte prezentări ale produselor pe care le utilizezi și a serviciilor pe care le oferi în salon. Nu uita să informezi clienții cu privire la noutățile și ofertele curente.

  4. Daca e nevoie, creeză un site de prezentare. În cazul în care deții un salon mai mare, îți recomandăm crearea unui site de prezentare. Astfel, ai ocazia de a oferi mai multe informații și mai detaliate cu privire la activitatea desfășurată.

  5. Creează conținut util pentru clienții tăi actuali și potențiali. Publică ocazional sfaturi utile cu privire la îngrijirea corectă a tenului, corpului, părului etc., în funcție de specificul salonului tău. Aceste postari periodice, dar adaptate trendurilor și a fiecărui sezon, sigur vor acumula aprecieri din partea actualilor și chiar, a potențialilor clienți.

  6. Afisează preturile la produse si serviciile ce le oferi. Afișarea pe site-ul/pagina salonului a listei ce conține serviciile oferite și prețurile aferente acestora, reprezintă un aspect sensibil dar, important. Îți recomandăm transparență în ceea ce privește acest subiect, întrucât poate reprezenta un factor motivațional în alegerea serviciilor dar, și o metodă de evitare a discuțiilor neplăcute.

  7. Parteneriate cu influiencerii. Contactează una – doua persoane cu o puternică influență de promovare în mediul online din localitatea ta. Propune-le o colaborare, permițându-le să testeze produsele și serviciile oferite de tine astfel încât, să poată ulterior, să formuleze și să încarce pe platforme de socializare recenzii pozitive despre salonul tău. Opiniile din partea persoanelor cunoscute oferă atât popularitate serviciilor salonului, cât și o imagine îmbunătățită și de valoare din punct de vedere profesional.

  8. Stimulează publicarea recenziilor si check-inurilor. Surpinde periodic clienții oferindu-le mici cadouri, cum ar fi mostre ale produselor pe care le utilizezi, pentru poza cu check-in în salon. Odată realizată o astfel de postare în pagina personală de socializare a clientei, va apărea automat atât în categoria de noutăți a paginii salonului, cât și în news feed-ul prietenilor săi. În plus, puțină reclamă din partea unei cliente nu doar că va spori încrederea celor din jur de a testa serviciile tale, dar reflectă și dovada faptului că ea însăși este mulțumită de acestea.

  9. Nu uita să actualizezi datele de contact si locația. Înregistrează adresa salonului pe platforma Google Maps, astfel veți fi mai ușor de localizat  de către clienții care te caută.

Vezi articolele noastre despre Secretele unui hairstilist de succes și Cum sa atragi clientii in salonul tau de infrumusetare.

ESTEL ROMANIA - partenerul de încredere al hairstilistilor!

sus