Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

Idei de oferte si promotii pentru saloane de infrumusetare

Autor:

11.05.2022

Pentru a crește încasările trebuie să marești valoarea bonului mediu și atragi clienților noi. Aceasta se poate realiza cu ajutorul activităților de marketing și promoțiilor. Iată cîteva idei cum să organizezi corect promoțiile în salon.

În funcție de ceea ce îți dorești pentru salonul tău, analizează următoarele variante de oferte și stabilește care crezi că se adaptează cel mai bine profilului tău.

  • Promoția pentru atragerea clienților noi - vino cu o prietena și amândouă veți beneficia de reducere la un anumit serviciu. În acest fel nu va fi motivat doar clientul deja fidel, ci și un potențial client.

  • Promoții upselling și pachete de servicii. Aceste oferte ajută la creșterea venitului mediu per bon. De exemplu - pachet manichiura plus pedichiura la pret special, etc. Sau abonament lunar - spalatul și aranjatul părului. Clienții fideli ar trebui să beneficieze de un preț special la pachetele de servicii. Prin ofertele upselling clientii sunt incurajati sa cumpere un produs mai scump dar mai complex față de cel pe care l-au ales inițial. De exemplu unui client care vina la manichiura clasică se poate propune o manichiură cu design, sau unei cliente care dorește vopsirea părului i se poate propune vopsirea realizată în una din tehnicile moderne care o va avantaja.

  • Promoții cross selling. Aceste tipuri de promoții se utilizează îndeosebi pentru creșterea venitului mediu per bon si vei crea un spectru mai larg asupra serviciilor pe care le oferi și la care clientul poate reveni. Stabilește prețuri speciale pentru două servicii diferite achiziționate concomitent. Propune, de exemplu, femeilor care își fac doar coafura să opteze și pentru un vopsit, beneficiind astfel de un preț special pentru ambele operațiuni. Sau la o programare de vopsit, propune un tratament pentru păr cu preț redus. La o programare pentru manichiură oferă o  reducere la masajul mâinilor. 

  • Happy hour - pret redus pentru anumite zile sau ore. Stabilește pentru această ofertă, un interval orar cu o dinamică mai redusă în ceea ce privește activitatea specialiștilor din salon. Oferă reduceri sau cadouri la acele servicii mai puțin solicitante din punct de vedere a timpului investit și a compexității lucrului. 

  • Acordarea de cadouri celor care promovează serviciile/ofertele salonului. Recompensează clienții care sunt dispuși să publice promoțiile salonului pe pagina personală a rețelelor de socializare.

  •  Acordarea de cadouri clienților care oferă Feedback pozitiv. Informează clienții deja existenți, că vor avea parte de o mică surpriză la următoarea vizită, cum ar fi un produs de îngrijire pentru acasă sau o procedură în salon, în cazul în care vor transmite un  review pozitiv pe paginile de socializare.

  • Reduceri pentru sărbătoriți. O idee poate puțin ”prăfuită”, dar în continuare extrem de eficientă. Anunță clientul că poate beneficia de o reducere specială, la una dintre serviciile oferite de salon, dedicată zilei sale de naștere. Ai grijă ca această informație sa fie oferită cu cel puțin o săptămână înainte de evenimentul în sine, astfel încât, să existe suficient timp pentru stabilirea programării.

  • Organizarea unor tombole în salon sau concursuri pe paginile sociale. Premiile în acest caz pot fi servicii in salon, produse îngrijire sau puteți colabora cu companiile din apropiere (sali de fitness, fotografi, magazine produse cosmetice etc)

Pentru ca promoțiiole să aibă un rezultat mai bun îți recomandăm crearea și menținerea bazei de date a clienților. Păstrarea bazei de date se va face în format electronic, la ea având acces doar administratorul și proprietarul salonului. Poți utiliza un fisier excel sau și mai bine folosește una din aplicațiile pentru evidența programarilor create special pentru saloane de înfrumusețare.

Colectarea datelor poate fi realizată astfel:

  • La prima vizită
  • La acordarea unei reduceri/bonus/cadou
  • În momentul participării la o tombolă

Nu uita să utilizezi în mod regulat baza de date. Transmite sms-uri/email-uri oferind informații cu privire la oferte și noutăți sau ca reminder pentru programarea deja creată. De asemenea, poți efectua apeluri telefonice personalizate cu ocazia zilei de naștere.

Organizează periodic cercetări de piață asupra activității concurenților și fii cu un pas înaintea lor. Încearcă să afli cu ce îți poți surprinde clienții. Fii mereu informat în ceea ce privește noutățile din domeniul beauty.

Utilizează tot ce ai la îndemână pentru a atrage si reține clienții tăi. Vezi cum o poți face cu ajutorul retelelor de socializare in articolul nostru dedicat.

Alege să coleborezi cu acei parteneri care îți aduc plus valoare afacerii.

Estel Romania - partenerul de încredere al hairstiliștilor.

sus