Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

Principii de comunicare cu clienții noii generații pentru salon de înfrumusețare (Partea I)

Autor: Ana Honcu

11.01.2021

Ei găsesc saloanele de infrumusetare pe rețelele de socializare. Se așează în fotoliu fără a-și ridica ochii din smartphone. Își fac selfie cel puțin o data pe oră (exagerăm desigur, dar foarte des).  Și anume ei sunt urmăriți și studiați atent de către corporațiile internaționale.

 

CINE SUNT EI? Clienții tăi potențiali și de ce nu, fideli! 

 

Milenarii și centenarii. Cei născuți în perioada 1982-1995 și după 1996 până în prezent. GENERAȚIA Y ȘI GENERAȚIA Z. 

Teoria generațiilor a fost dezvoltată de sociologii americani. Ei au descoperit că generațiile se formează sub influența anumitor evenimente politice, economice, fenomeme sociale și tehnologice și, prin urmare, reprezentanții unei generații dobândesc, valori extrem de similare, puncte de vedere cu privire la structura lumii, gusturi și stereotipuri.

Cele mai noi două generații de până acum - milenarii (Y) și centenarii (Z) - nu sunt la fel. 

Millennials, clienții tăi cu vârste cuprinse între 22 și 35 de ani, se concentrează mai ales pe succes, cariere amețitoare și recunoaștere. Centenarii care nu au mai mult de 21 de ani, prețuiesc stabilitatea, fericirea și securitatea.

Și totuși, ambele generații digitale au destule în comun pentru a putea comunica cu ele pe principii similare. Deși nu trebuie să uităm de individualitatea fiecărui client! În continuare vom evidenția bunele practici pentru comunicarea cu clienții din aceste generații pentru atragerea lor la salonul tău. 

 

1. Noua generație este întotdeauna online

Acesta nu este un secret pentru nimeni. Deci, pentru a conta pe loialitatea lor, trebuie să fii și tu online. Dacă clienții generației Y sunt cel puțin bine familiarizați cu Internetul, atunci generația Z din primele zile de viață a avut acces la realitatea digitală, ceea ce înseamnă că sunt și mai atașați de ea.

Centenarii nu-și amintesc cum era viața înainte de gadget-uri. Pentru ei utilizarea aplicațiilor este la fel de naturală ca și a respiră sau a mânca. Și mulți dintre ei au un cont de Instagram din copilărie.

 

2. Orice profesionist trebuie să fie online

Rețelele sociale sunt un instrument puternic pentru menținerea relațiilor cu clienții tineri în formatul cel mai confortabil pentru ei. Le este mai ușor să trăiască online. Este mai ușor să se întâlnească, să comunice, să facă cumpărături, să obțină informații și să căute repere. Ei ascultă de recomandările făcute online, preferă comunicarea online și cred în tendințele populare pe rețelele de socializare.

Să ai conturi „vii” pe rețelele sociale și o versiune mobilă de înaltă calitate a site-ului, să poți folosi mesageria instantanee, să creezi recenzii foto și video ale produselor și serviciilor, să folosești hashtag-uri, imagini, gif-uri și emoji în postări, să încurajezi comentariile și recenziile - minimul de care un hairstilist are nevoie pentru a menține o relație de încredere cu un client de nouă generație.

 

3. Dar tu ești activ online?

Ai pagină publică pe cele mai populare rețele sociale?

Faci postări zilnic despre activitatea ta și clienții tăi fericiți? 

Faci postări cu recomandări entru clienții tăi?

Dacă ai trei de DA - felicitări. Daca nu, atunci trebuie urgent să îți revizui strategia de comunicare.

Alătură-te comunității de profesioniști ESTEL România, și învață de la cei mai buni din domeniu. Nu doar cum să fii un hairstilist bun, dar cu să devii un hairstilist de succes cu flux permanent de clienți.

 

Citeste continuarea articolului


 

Încă nu lucrezi cu produse ESTEL Professional în salonul tău? 

Cere oferta de bun venit


 

 

sus