Coșul tău de cumpăraturi

Nu ai nimic în coșul de cumpărături. Fă prima ta comanda acum!
spre magazinul online

Lista de favorite

Trebuie să intri în cont sau să te înregistezi pentru a adăuga produse în lista de favorite.
Înregistrează-te
Închide

Principii de comunicare cu clienții generației noi pentru salon de înfrumusețare. (Partea a 2-a)

Autor: Ana Honcu

11.01.2021

Continuăm să discutăm despre metodele de atragere a clientelei tinere și principiile de loializare a acesteea. [Citește prima parte aici

Conform calculelor sociologilor, deja la acest moment generațiile X și Z constituie jumătate din populația cu capacitate de plată a globului pământesc. Fără exagerare, dezvoltarea și viitorul  industriei frumuseții, depinde de muncă eficientă cu clienții tineri, de loialitatea lor. 

Tinerii de astăzi sunt imuni la publicitate. Bannere, postere, videoclipuri promoționale - toate acestea îi înconjoară încă de la naștere, sunt încorporate în mediul lor și, prin urmare, sunt practic invizibile pentru ochi. 

1. Comunică. Scurt. Clar. În IMAGINI si VIDEO

Pentru ca o reclamă de un salon / produs / serviciu să intereseze un client din generația Y și cu atât mai mult Z, trebuie să existe ceva cu adevărat interesant, neobișnuit, „viral”. Și mai bine, ținând cont de tendințele ultimilor ani, cu umor. Astăzi poți crea acest conținut chiar și pe telefonul tău mobil și câteva aplicații descărcate pe el, pentru prelucrarea imaginii și video.

2. Justifică beneficiile

Cel mai eficient mod de a atrage interesul generațiilor X și Z nu este publicitatea, ci raționalizarea beneficiilor. În același timp, consultarea în salon nu ar trebui să se transforme într-o prelegere timp de 2,5 ore. Informațiile trebuie prezentate succint, concentrate, porționate și să fie clare. Noua generație de clienți dorește să obțină cele mai multe date în cel mai scurt timp, ceea ce înseamnă că vizualizarea beneficiilor este pur și simplu indispensabilă.

3. Vizualizează beneficiile serviciile și beneficiile pe care le oferi la salon

Publicul tânăr preferă să „vadă o dată”. Formule, grafice, imagini ale moleculelor de produse inovatoare, fotografii „înainte” și „după” ale serviciului. În plus, un mic comentariu care răspunde la întrebări: ce, de ce, care este efectul specific. Clienții din generațiile Y și Z sunt atrași de informații de specialitate și de capacitatea de a trage în mod independent concluzii cu privire la beneficiile produselor și serviciilor oferite. Nu-i convingeți de perfecțiunea și superioritatea unui anumit produs. Împărtășiți experiența personală.

4. Cum să câștigi loialitatea clientului în epoca excesului

Tinerii sunt obișnuiți cu faptul că totul este în permanentă schimbare și se „upgradeaza”. Într-o eră a excesului de oferte, este greu pentru generația tânără să rămână clienți fideli. Ei caută  soluții optime. Ei caută experiențe unice.

Astăzi vedem o creștere a valorii experienței emoționale peste tot. Este important pentru tineri să călătorească, să descopere ceva nou, să experimenteze cu felul cum arată. Oportunitatea de a experimenta senzații noi este ceea ce ei apreciază în mod special. Stiliștii care știu să surprindă, au toate șansele de a găsi un public tânăr loial.

A fi transparent și a arăta ce se întâmplă în culise, face parte din aceeași strategie. De exemplu, o fotografie a unui hairstilist la locul de muncă (și nu doar rezultatul final) publicată pe pagina salonului, va fi percepută de un public tânăr ca o manifestare de deschidere, onestitate și încredere. Tinerii sunt dispuși să fie fideli saloanelor de înfrumusețare care oferă ceva de valoare: calitate, unicitate și autenticitate, precum și atitudine prietenoasă, și sfaturi utile de îngrijire a părului între vizitele la salon.

E timpul să-ți analizezi strategia de lucru și de comunicare cu clienții generației noi. E timpul să fii activ online. Să poți interesa și surprinde. E timpul să alegi parteneriate și relații care te vor ajuta să crești continuu.

ESTEL România - partenerul de încredere al hairstilistilor!  


Încă nu lucrezi cu produse ESTEL Professional în salonul tău? 

Cere oferta de bun venit


 

sus